Previous Next

Općina Ilijaš izvršila nabavku savremene geodetske opreme

U cilju poboljšanja usluge koju Općina Ilijaš pruža svojim građanima u proteklom periodu proveden je postupak javnih nabavki kojim je izvršena nabavka savremenog geodetskog instrumentarija.

Kroz pomenuti postupak nabavljen je geodetski instrument GS 18 T LTE Regional Rover sa pratećom opremom, a koji predstavlja najsavremeniji geodetski instrument proizvođača geodetske opreme Leicca prilagođen za geodetska mjerenja u svim uslovima rada.

Vrijednost provedenog postupka javnih nabavki iznosila je 48.865,05 KM, a sredstva za nabavku obezbijeđena su Budžetom Općine Ilijaš za 2022. godinu.

Previous Next

Općina Ilijaš na prvoj konferenciji "Razmjena iskustava partnerskih JLS i predstavljanje dobrih praksi lokalne uprave u BiH, okruženju i EU"

U okviru Projekta opštinskog okolišnog upravljanja (MEG2) održana je prva konferencija na temu "Razmjena iskustava partnerskih JLS i predstavljanje dobrih praksi lokalne uprave u BiH, okruženju i EU".

Na konferenciji je Općinu Ilijaš predstavljala predsjedavajuća Općinskog vijeća Ilijaš Alma Mešić, MEG koordinatorica Općine Ilijaš Merima Osmanović, te sekretar Općinskog vijeća Ilijaš Ilda Kahriman.

Svrha konferencije je omogućiti potpuno razumijevanje i prihvatanje novih trendova i praksi u radu lokalne uprave (funkcionisanje vijeća, transparentnosti i odgovornosti JLS, učešća građana u procesu donošenja odluka, te povećanju efikasnosti i efektivnosti rada JLS), koje doprinose poboljšanju kvaliteta života građana i građanki.

Ciljevi konferencije su sagledati pozitivne efekte implementacije Srednjoročnih Akcionih Planova za unapređenje rezultata loklane uprave u BiH, predstaviti moderne trendove i koncepte rada lokalne uprave u zemljama okruženja i EU, definisati potrebu prilagođavanja postojećih praksi u JLS sa pozitivnim zakonskim okvirom i regulativom, te standardima i dobrim praksama te pružiti podršku u uspješnoj implementaciji Srednjoročnih Akcionih Planova i dati doprinos poboljšanju kvaliteta života građana i građanki.

Druga faza MEG projekta (MEG II, 2021-2025. godine) koju finansiraju Vlada Švicarske, Švedska i Vlada Republike Češke, za opšti cilj ima doprinos daljnjoj demokratizaciji lokalne uprave u Bosni i Hercegovini kao i uvođenju efikasnijih i efektivnijih javnih usluga za građane i građanke.

Previous Next

Produžen poziv za besplatnu dodjelu kompostera građanima KS do 20. februara

Međunarodna organizacija People in Need u Bosni i Hercegovini je produžila poziv za besplatnu dodjelu kompostera građanima Kantona Sarajevo do 20. februara 2023. godine, s obzirom da je na stanju ostao manji broj kompostera.

Uslov za dodjelu kompostera jeste da aplikanti imaju plastenik ili najmanje 50 m2 obradivog zemljišta na području Kantona i izmirene obaveze prema KJKP „RAD“.
Zainteresovani trebaju poslati ispunjen Zahtjev za dodjelu kompostera koji mogu preuzeti na linku https://www.rad.com.ba/Obrazac%20Zahtjeva.pdf i ovjerenu Izjavu o posjedovanju plastenika i/ili obradivog zemljišta.

Dokumenti se mogu dostaviti e-mailom na Ova e-maila adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli. ili poštom na:

People in Need u BiH
Derviša Numića 2, 71000 Sarajevo

Komposteri se dodjeljuju u okviru projekta „Efikasan sistem upravljanja otpadom u Kantonu Sarajevo“ kojeg implementira People in Need u BiH, uz finansijsku podršku Vlade Češke Republike.

Previous Next

Javna rasprava na Nacrt Strategije prema mladima Općine Ilijaš 2023-2028.

Općinsko vijeće Ilijaš na 24. redovnoj sjednici održanoj 30. januara 2023. godine usvojila je Nacrt "STRATEGIJE PREMA MLADIMA OPĆINE ILIJAŠ SA AKCIONIM PLANOM 2023-2028.". Navedeni dokument se stavlja na Javnu raspravu u trajanju od 15 dana, počev od 01. februara 2023. godine do 16. februara 2023. godine. U javnoj raspravi će učestvovat političke stranke, omladinska udruženja, Vijeća Učenika osnovnih i srednjih škola i ostale asocijacije i udruženja građana. Javni uvid u dokument moguće je realizovati u prostorijama Općine Ilijaš, drugi sprat u sobi 31. Nakon provedene javne rasprave zainteresovani subjekti mogu dostaviti primjedbe i prijedloge Službi za društvene djelatnosti i poslove mjesnih zajednica u pisanoj formi ili putem e-maila: Ova e-maila adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli., najkasnije do 16. februara 2023. godine do 15:00 sati. Primjedbe i prijedlozi dostavljeni poslije navedenog roka neće biti uzeti u razmatranje.

Previous Next

Izbor volontera/ke godine za općinu Ilijaš

Učenica trećeg razreda SŠC „Nedžad Ibrišimović“ Amila Demirović proglašena je “Volonterom godine” za 2022. Ovo značajno priznanje dobila je na izboru Volontera/ke godine na području općine Ilijaš, koje je upriličila Omladinska organizacija „Iskoristi dan – Carpe Diem“.

Općina Ilijaš već petu godinu za redom finansira projekat „Pokreni sebe, volontiraj“ koju realizuje OO „Carpe diem“, te ovim, kako je kazala Enisa Mešetović, stručna savjetnica za obrazovanje, pitanje mladih i NVO sektor žele vrednovati i prepoznati volonterski rad mladih osoba.

„Želimo pokazati da mi svi u lokalnoj zajednici mislimo na mlade ljude i da želimo da nagradimo njihovo vrijeme i trud koji besplatno ulažu tokom godine i na taj način smo osmislili i ovaj projekat. Želim iskoristiti priliku i čestitati Amili Demirović jer mi smo kao i Općina imali priliku sarađivati sa njom i zaista je jedna posebna i vrijedna osoba, a naravno pozivamo i druge mlade ljude da volontiraju da se trude da svi zajedno Ilijaš učinimo još ljepšom sredinom za život“ rekla je Mešetović.

Amila Demirović ističe da nije očekivala ovo priznanje, ali je spomenula kako volontiranje donosi promjenu na bolje, te svima preporučuje da počnu volontirati, i da izađu iz svoje zone komfora.

„Ja sam nova u volontiranju, počela sam krajem 2021. godine kroz Omladinsku organizaciju „Iskoristi dan – Carpe Diem“ i projekat „Da starost bude radost“ i odmah sam zavoljela volontiranje. Nisam imala priliku upoznati se sa volontiranjem kroz osnovnu školu, ali u srednjoj školi imali smo fond koji moramo ostvariti volonterskog rada, tako da sam sa tim počela, ali na kraju je ispalo prelijepo iskustvo“ kazala je.

Predsjednica OO „Carpe diem“ Elma Glamoč, ističe da projekat ima za cilj motivisanje, poticanje mladih da budu društveno aktivni, odgovorni građani naše općine koji će dati doprinos lokalnoj zajednici, djeci, mladima, ali i sami sebi u cijelom tom procesu.

„Prethodne godine OO „Carpe diem“ najviše se fokusirao na međugeneracijsku solidarnost, tako da smo realizovali sa Udrugom “Srce za bližnje” kampanju „Da starost bude radost“ i to je bio novi način i pristup u radu jer su do sad mladi pomagali mlađima od sebe, dok u ovom projektu mladi su pomagali starijima od sebe. Većina volontera je bila uključena u ovu kampanju, ali tu su naravno i ostale aktivnosti „Kreativni park“, „(Za)kuhajmo zajedno“, Igrom do prijateljstva“, „XXL društvene igre“ rekla je.

OO „Carpe diem“ dodijelila je zahvalnice mladima koji su bili aktivni kroz OO „Carpe diem“ u 2022. godini, pored toga zahvalnice su još dodijeljene OŠ „Srednje“, SŠC „Nedžad Ibrišimović“, OŠ „Stari Ilijaš“, Udruženju Odred izviđača „Mladost“ Ilijaš i Vijeću učenika SŠC „Nedžad Ibrišimović“.

Previous Next

Javni poziv startup firmama za prijavu na učešće u besplatnom Inovativnom startup business centru  

U okviru Inovativnog business startup centra za početnike u biznisu sa područja Kantona Sarajevo, Sarajevska regionalna razvojna agencija SERDA objavljuje

JAVNI POZIV

Startup firmama, početnicima u biznisu za prijavu na učešće u besplatnom Inovativnom startup business centru

Inovativni business startup centra uspostavljen s ciljem jačanja ljudskih kapaciteta, znanja i vještina inovativnih poslovnih subjekata na području Kantona Sarajevo, omogućavanjem pristupa širokom spektru usluga namijenjenih razvoju i rastu početnika u biznisu koje su već razvijene u Sarajevskoj regionalnoj razvojnoj agenciji, objedinjavanjem modela poslovnog centra, inkubatora, otvorenog zajedničkog radnog prostora (coworking space) i startup akceleratora.

Podrška odabranim poduzetnicima koji će biti primljeni u Inovativni startup business centar će uključivati:

- Osiguran radni prostor, sa svom potrebnom uredskom infrastrukturom (za 20 subjekata)

- Sala za sastanke, sala za konferencije, seminare i edukacije

- Usluge mentorstva i savjetodavne usluge (Standardizovani mentoring proces za početnike u biznisu, po japanskoj metodologiji, osiguran od strane iskusnih certificiranih mentora) - praćenje, usmjeravanje i korigovanje razvoja preduzeća

- Povezivanje sa različitim partnerima u inostranstvu iz različitih inovativnih sektora i oblasti

- Podrška pronalaženju i korištenju bankarskih i kreditinih izvora finansiranja

- Osposobljavanje i podrška u kreiranju projektnih prijedloga za finansiranje proizvoda/usluga iz fondova EU

- Podrška u promociji i izradi promo materijala

- B2B povezivanje i prisustvo brojnim skupovima, konferencijama, sajmovima u kojima SERDA i njeni partneri učestvuju

- Učešće u ostalim aktivnostima koje provodi SERDA

Trajanje korištenja usluga Inovativnog startup business centra je 12 mjeseci, sa mogućnošću produženja.

 Ko može aplicirati?

Na učešće mogu aplicirati mikro/mala/srednja preduzeća i obrtnici:

· koji imaju većinsko domaće privatno vlasništvo,

· registrovani na području Kantona Sarajevo (općine Centar, Hadžići, Ilidža, Ilijaš, Novi Grad, Novo Sarajevo, Stari Grad, Trnovo, Vogošća)

· koji se nalaze u početnoj fazi poslovanja (do 24 mjeseca starosti na dan objave poziva)

· koji imaju razvijene konkretne poslovne ideje, ali im nedostaju poslovne vještine da bi svoje proizvode/usluge uspješno komercijalizirali

· koji žele povećati svoju profitabilnost

· čija je poslovna ideja u vezi sa obavljanjem proizvodne i uslužne djelatnosti

· čije poslovne ideje nude nova rješenja u odnosu na postojeće stanje

· koje imaju izmirene obaveze po osnovu poreza i doprinosa

Na Javni poziv mogu se prijaviti mikro, mala i srednja preduzeća sa područja Kantona Sarajevo, s tim da će prednost prilikom odabira imati inovativne, uspješne, brzorastuće i izvozno orijentirane firme. Pored navedenog, prednost će imati i firme koje vode osobe do 35 godina starosti i žene.

Nisu prihvatljive Startup firme koje imaju registrovanu osnovnu djelatnost u oblasti: trgovine na veliko i malo, namjenske industrije, proizvodnje i prerade duhana, proizvodnje i prerade alkohola i igara na sreću.

Potrebna dokumentacija za prijavu:

· Prijavni obrazac može se preuzeti na web stranicama www.serda.ba ili u prostorijama SERDA-e

· Rješenje o registraciji (ovjerena fotokopija rješenja iz sudskog registra ili aktuelni izvod iz sudskog registra ne stariji od 3 mjeseca) ili ekvivalent ili potvrda nadležnog organa iz koje se vidi da je aplikant registrovan za obavljanje djelatnosti

· Izjava da je podnosilac prijave izmirio obaveze po osnovu poreza i doprinosa (firme koje budu odabrane su dužne dostaviti Uvjerenje da je podnosilac prijave izmirio obaveze po osnovu poreza i doprinosa - ne starije od 3 mjeseca)

Komisija zadržava pravo zatražiti dodatnu dokumentaciju od izabranih korisnika.

Sa izabranim korisnicima će se potpisati ugovori o učešću na projektu.

Prijavni obrazac i prateću dokumentaciju dostaviti poštom ili lično na adresu:

Sarajevska regionalna razvojna agencija SERDA, Kolodvorska 6, Sarajevo 71000

Krajnji rok za podnošenje prijava je: 24. 02.2023. godine.

Za dodatne informacije možete se obratiti Sarajevskoj regionalnoj razvojnoj agenciji SERDA direktno, putem maila Ova e-maila adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli. ili na telefon 033 641 520.

 
 
 
Image

Adresa

Ul. 126. Ilijaške brigade, br. 16
71 380 ILIJAŠ

ID BROJ: 4200621930005
Depozitni račun
RAIFFEISEN BANKA : 1610000091470429

 ISO 9001:2015

Kontakt informacije

Tel:  +387 33 58 06 20
Fax: +387 33 40 05 05
Mail: info@ilijas.ba