Previous Next

Općinska izborna komisija Ilijaš dobitnik Zlatne plakete

Centralna izborna komisija Bosne i Hercegovine dodijelila je Zlatnu plaketu Općinskoj izbornoj komisiji Ilijaš za blagovremenost i tačnost dostavljenih rezultata, odnosno preciznost popunjenih obrazaca i za provođenje izbornih aktivnosti u skladu sa utvrđenim rokovima.

Zlatna plaketa dodjeljena je Velidu Fazliću predsjedniku OIK-a Ilijaš na postizbornoj konferenciji "Lokalni izbori 2020. - Izazovi i naučene lekcije".

"Centralna izborna komisija Bosne i Hercegovine prepoznala je rad ove Općinske izborne komisije i ova plaketa je potvrda CIK-a BiH da je OIK Ilijaš provela prethodne izbore u skladu sa zakonom, profesionalno i odgovorno", kazao je predsjednik OIK-a Velid Fazlić.

Na konferenciji, u organizaciji Centralne izborne komisije Bosne i Hercegovine, koja je održana jučer i danas učestvovale su sve općinske izborne komisije na nivou Bosne i Hercegovine.

Analiziran je izborni proces lokalnih izbora 2020. godine. Predsjednik CIK-a BiH Željko Bakalar  prezentovao je Izvještaj o provedbi lokalnih izbora 2020. godine.

Neke od tema koje su analizirane na konferenciji su: "Iskustva izbornih komisija osnovnih izbornih jedinica prilikom provedbe lokalnih izbora 2020. godine", "Organizacija i provedba izbora u uslovima pandemije COVID-19", "Manipulacije u izbornom procesu", "Uputstvo o utvrđivanju kvalifikacija, broja, imenovanju, razrješenju i obuci članova izborne komisije osnovne izborne jedinice u Bosni i Hercegovini", te prezentacija publikacije "20 godina stalnog Izbornog zakona Bosne i Hercegovine".

Završen konkurs za stipendiranje učenika i studenata: Zaprimljeno ukupno 367 zahtjeva

Završen konkurs za stipendiranje učenika i studenata: Zaprimljeno ukupno 367 zahtjeva

Završen je konkurs Općine Ilijaš za dodjelu stipendija učenicima i studentima u školskoj/akademskoj 2021/2022.godini, za izuzetno nadarene i učenike i studente u stanju socijalne potrebe. Općinsko vijeće Ilijaš je u septembru usvojilo izmjene i dopune Pravilnika o stipendiranju učenika i studenata u stanju socijalne potrebe i izuzetno nadarenih učenika. Najveći benefit tih izmjena jeste to da je uvedeno pravo stipendiranja jednog od učenika iz porodica gdje se školuje troje i više učenika, bez obzira na ostvareni prosjek ocjena.

O završetku konkursa, novim pravilima i daljim procedurama, za Radio Ilijaš govorila je Sanja Zagorac – Jozić, pomoćnica načelnika u Službi za društvene djelatnosti i poslove mjesnih zajednica.

„To je naš skromni doprinos natalitetu općine Ilijaš koji je na sreću pozitivan. U istu ravan kod izuzetno nadarenih učenika i studenata, stavili smo sve javne univerzitete, jer su privilegiju imali studenti Sarajevskog univerziteta. Deficitarna zanimanja sa prosjekom 6+ mogu ostvariti pravo na stipendiju, dok to nije bio slučaj sa ostalim državnim univerzitetima. Za studente koji studiraju na privatnim univerzitetima, uslovi su strožiji. Za studente i učenike u stanju socijalne potrebe na jedan univerzalni način smo definisali materijalni cenzus, kako ne bismo svake dvije godine mijenjali Pravilnik. U skladu sa Zakonom o pravima iz socijalne zaštite odredili smo kako se taj cenzus definiše i osnovica će se određivati svake godine. Cenzus po članu domaćinstva za ovu godinu iznosi 150 KM. I on ne može biti niži. Svake godine se povećava, tako da će se uslovi za dobitnike naše stipendije, na taj način i povećavati. Uvedena je kategorija i da se nagrade izvrsni učenici u osnovnim školama koji do sada nisu bili i nastavljamo jednu dobru praksu, da nagrađujemo uspješne učenike i studente“, kazala je Sanja Zagorac Jozić.

Za obje linije stipendiranja ukupan broj dodjeljenih stipendija, prema planu Općinskog vijeća Ilijaš, trebao je biti 353. Prema riječima pomoćnice načelnika, Sanje Zagorac – Jozić, zaprimljenoje 367 zahtjeva što i ne znači veliko prekoračenje.

„Ostavljena je mogućnost da Općinski načelnik može tolerisati do 10% proširenje plana i da ga ne mora ponovo predlagati na usvajanje OV. Dosta komforno smo planirali za ovu godinu prema procjenama dodijeljenih stipendija u prethodnoj godini. Općinsko vijeće je uvijek prihvatalo proširenje i izmjene plana stipendiranja. Konkurs je zatvoren 03.12.2021. godine u 16:00 sati. Za nadarene  apliciralo je ukupno 300 učenika i studenata dok je 67 zahtjeva  učenika i studenata u kategoriji socijalne potrebe. Formirane su komisije. Pred nama je veliki posao. Sve prijave treba otvoriti, pregledati dokumentaciju i provjeriti da li je sa uslovima objavljenog konkursa. Očekujemo da bismo sredinom decembra mogli imati preliminarnu listu što nam je jako bitno zbog Prijedloga Budžeta za 2022. godinu ukoliko bude potrebe za intervencijom na toj poziciji. Odluka o izboru i prvim rezultatima trebala bi biti objavljena u prvoj sedmici januara 2022.godine.  Nakon toga je zaključivanje ugovora i prema dobroj tradiciji dodjeljivanje istih povodom Dana općine, ukoliko nam dozvole epidemiološke mjere. Sve ono što je najbolje i najkvalitetnije, i što je budućnost ovog grada, okupimo na jednom mjestu uz Svečanu dodjelu ugovora“, kazala je Sanja Zagorac – Jozić.

Stipendije za učenike i studente dodjeljuju se devet mjeseci, od 01.01- 30.09.2022. godine. Za učenike stipendija iznosi 50 KM a za studente 100 KM.

 Izvor: radioilijas.ba

Previous Next

Odred izviđača " Mladost " Ilijaš u Podlugovima organizirao izviđački kamp/bivak

U periodu od 03. do 05. decembar 2021. godine Udurženje Odred Izviđača “Mladost” Ilijaš je održalo regionalni bivak u prostorijama Mjesne zajednice Podlugovi. 
Odred Izviđača je u tom periodu ugostio 40 učesnika, odnosno izviđača iz regiona, tačnije Srbije i Crne Gore, te izviđače širom naše Bosne i Hercegovine. 
Na bivaku su održane edukacije prve pomoći ispred Crvenog Križa Ilijaš, te službe Civilne zaštite Općine Ilijaš.
Bivak je organizivan zajedno sa Opštinom Ilijaš, koja je ustupila boravak u Mjesnoj zajednici Podlugovi, te finansijski podržala projekat. 
 
“Prvenstveno imam potrebu da se zahvalim našem načelniku Akifu Fazliću, koji je podržao ovaj projekat, ustupio boravak u prostorijama Mjesne zajednice Podlugovi, te omogućio sredstva za realizaciju ovog projekta. Također veliko hvala Predsjeniku savjeta Mjesne Zajednice i našoj Sanji Zagorac - Jozic koja je velika podrška mladim Izviđačima. 
Te zahvale pripadaju Službi civilne zaštite Ilijaš i Crvenom križu Ilijaš na održanim edukacijama. 
Zaista su svi pokazali da vjeruju u mlade, te im pružaju podstrek za daljnje napredovanje. 
Projekat, tačnije bivak, održan je za naše mlade koji trebaju da prikupljaju znanje i rade na sebi, za druženje i upoznavanje kao jedna od socijalnih potreba, te odmor i uživanje. 
Kao kulturno zabavni program koji Izviđači održavaju kao tradiciju u večernjim satima, priredili smo im svirku našeg benda “Meteori” i druženje uz dobru zabavu.” Rekla je Samra Suljić Predsjednica Odreda.
Previous Next

Zimsko održavanje puteva na području općine Ilijaš

Zimsko održavanje lokalnih i nekategorisanih puteva na području općine Ilijaš traje od 15. novembra 2021. do 15. marta 2022. godine i odvija se prema Operativnom programu radova održavanja puteva.

Nakon uspješno završene procedure javne nabavke prošlog mjeseca potpisan je ugovor za zimsko održavanje lokalnih puteva i gradskih ulica na području općine Ilijaš za zimsku sezonu 2021/2022.

Tri firme (Niskogradnja Durmić d.o.o. Ilijaš, Citarprodukt d.o.o. Visoko i Halilović d.o.o. Ilijaš) održavaju 159 kilometara cesta, trotoara i pješačkih staza.

Budžetom Općine Ilijaš osigurana su sredstva za zimsko održavanje, a poslove održavanja kontrolišu dva ovlaštena predstavnika Općine Dervo Šabić i Jasmin Mešetović – kontrolori Općine Ilijaš za praćenje i kontrolu poslova na zimskom održavanju puteva. Kontakt telefon kontrolora je 033 580 672.

Saudin Durmić iz firme Niskogradnja Durmić kazao je kako se situacija prati i blagovremeno djeluje po potrebi, te dodao: "Jutros je bilo malo snijega po padinskim dijelovima. Odmah je izvršeno čišćenje i posipanje. Firma posjeduje četiri namjenska specijalizovana vozila za čišćenje i posipanje saobraćnjnica, dovoljnu količinu posipnog materijala i putne soli. Dežurna ekipa je na raspolaganju 24 sata."

Edin Halilović iz firme Halilović rekao je da je na području Lješeva, Ljubnića, Podlugova i dijela Mrakova jutros izvršeno posipanje sa abrazivnim materijalom. Saobraćaj se odvija redovno bez zastoja i ograničenja na ovom području. "Što se tiče gornjeg dijela općine Ilijaš od sinoć i jutros se vrši čišćenje i posipanje svih putnih pravaca. Trenutno su na terenu tri mašine za čišćenje, a ukupno nam je raspolaganju osam specijalizovanih vozila", rekao je Halilović.

Edin Kamber poslovođa u firmi Citarprodukt kaže da je stanje na ternu zadovoljavajuće. Vršeno je čišćenje bez posipanja abrazivnim materijalom.

Ugovor za zimsko održavanje je podijeljen na četiri lota. LOT I podrazumijeva održavanje lokalnih nekategorisanih puteva od interesa za općinu Ilijaši i to urbani donji dio općine Ilijaš (MZ Lješevo, MZ Ljubnići, MZ Podlugovi i MZ Mrakovo). Ovaj LOT potpisan je sa firmom Halilović d.o.o. i podrazumijeva održavanje 32 km ceste.

Firma Niskogradnja Durmić d.o.o. održava 47 km puteva koji su u okviru LOTA II i to u MZ Ilijaš Grad, MZ Stari Ilijaš, MZ Misoča, MZ Luka i MZ Malešići.

LOT III podrazumijeva održavanje lokalnih puteva i nekategorisanih puteva od interesa za općinu Ilijaš za planinski gornji dio općine Ilijaš (MZ Ljubina, MZ Srednje, MZ Kamenica, MZ Gajevi, MZ Dragoradi). Ovaj LOT potpisan je sa firmom Halilović d.o.o. i podrazumijeva održavanje 80 km ceste.

LOT IV podrazumijeva zimsko održavanje trotoara i pješačkih staza na području urbanog dijela općine Ilijaš i to u mjesnim zajednicama Malešići, Stari Ilijaš, Misoča, Ilijaš Grad, Podlugovi i Lješevo. Firma Citarprodukt d.o.o. Visoko u okviru ovog LOTA održava ukupno 17 kilometara pješačkih staza i trotoara.

Previous Next

Seminar za izabrane lokalne zvaničnike na temu planiranja i upravljanja razvojem

U sali Općinskog vijeća održan je program seminara na temu planiranja i upravljanja razvojem izabrane lokalne zvaničnike.

Organizator seminara je Savez općina i gradova Federacije Bosne i Hercegovine, a predavač je bio prof.dr.sc. Đevad Šašić sa Fakulteta za javnu upravu Univerziteta u Sarajevu.

Cilj seminara je podizanje stepena zainteresovanosti i upućenosti izabranih loklanih zvaničnika, posebno vijećnika, za preuzimanje aktivnije uloge u donošenju i nadgledanju provođenja loklanih razvojnih strategija i odgovarajućih planova implementacije. 

Seminar je prvenstveno namjenjen izabranim lokalnim zvaničnicimam uključujući ciljane učesnike koji su članovi četiri komisije Općinskog vijeća koje imaju značajnu ulogu u procesima koji se odnose na izradu, usvajanje i praćenje implementacije Strategije razvoja i to: komisija za oblast budžeta i finansija, komisija za oblast lokalne privrede i ekonomske politike, komisija za oblast pravde, ljudskih prava i građanskih sloboda i komisija za oblast jednakopravnosti spolova.

Seminar se organizuje u saradnji sa UNDP Projektom integriranog lokalnog razvoja i Projektom podrške implementaciji ciljeva održivog razvoja u BiH.

Previous Next

Realizovan projekt "Unapređenje i daljnji razvoj e-Uprave i informacionog sistema kroz procese digitalne transformacije"

Općina Ilijaš je uspješno završila Projekt "Unapređenje i daljnji razvoj e-Uprave i informacionog sistema kroz procese digitalne transformacije", realizovanog kroz Grant shemu „Poboljšanje dostupnosti i kvaliteta javnih usluga u općinama i gradovima u FBiH“, u sklopu Finansijskog mehanizma za finansiranje projekata integrisanog i održivog lokalnog razvoja 2020/2021. Sredstva za realizaciju Grant sheme osigurale su Vlada FBiH kroz Federalno ministarstvo finansija/financija, kao i Vlada Švicarske putem Projekta integriranog lokalnog razvoja (ILDP), koji predstavlja zajednički projekat Vlade Švicarske i Razvojnog programa Ujedinjenih naroda (UNDP) u Bosni i Hercegovini (BiH).

Stručni savjetnik za informacione tehnologije i Vođa Tima za implementaciju, Mirza Dinar je rekao: „Osim unapređenja dijelova informacionog sistema u pogledu proširenja i jačanja postojećih kapaciteta, kroz realizovane aktivnosti Projekta su organizovane i implementirane i nove usluge e-Uprave (On-line uvjerenja, On-line pravna pomoć), pokrenut proces digitalizacije/skeniranja dokumentacije i arhivske građe, stvorene pretpostavke i pokrenut proces razmjene dokumentacije sa pojedinim infrastrukturnim preduzećima elektronskim putem, implementirana mogućnost pristupa sistemu sa terena (odsjek za katastar, odsjek za imovinsko-pravne poslove, odsjek za dozvole, odsjek za prostorno uređenje i zaštitu okoliša), implementirane dodatne mogućnosti postojeće veze sa udaljenim Mjesnim uredom Srednje, te organizovan i implementiran e-Info pult. Osnovi cilj Projekta je bio uvođenje novih mogućnosti ostvarivanja određenih prava i komunikacije za stanovništvo kroz olakšavanje i ubrzavanje procesa ostvarivanja određenih prava, konzumiranja pravne pomoći, smanjenje potrebe za fizičkim prisustvom, itd., s jedne strane, te stvaranje pretpostavki i mogućnosti za uposlenike koji će direktno uticati na ubrzavanje procesa rješavanja postupaka kroz brži protok podataka i informacija kroz sistem, razmjenu istih elektronskim putem, i sl., s druge strane.

Šef službe za zajedničke poslove, Senad Čustović je istakao: „Specifićnost Projekta i njegove realizacije se ogleda, prije svega, u njegovoj "složenosti" jer veliki broj aktivnosti je međusobno povezan u smislu da je realizacija jedne aktivnosti uslovljavala realizaciju narednih aktivnosti. Međutim, s obzirom da je većina aktivnosti bila dijelom ranije planiranih aktivnosti i generalno „vizije razvoja“ informacionog sistema i digitalne transformacije poslovanja, sve poteškoće u realizaciji su uspješno prevaziđene. Također, veoma bitna karakteristika Projekta je i činjenica da se realizacijom, u smislu postavljenih rokova i trajanja, planirane aktivnosti i ciljevi ne završavaju. Naime, realizacijom Projekta su stvoreni i dodatno ojačani preduslovi za dalji razvoj i kretanje ka procesu digitalne transformacije koja predstavlja veliki izazov i nešto što je dugoročan proces jer postoji niz pretpostavki koje je potrebno ispuniti da bi se postigli pravi efekti, od zakonskih regulativa, edukovanja uposlenika, obezbjeđenja sredstava, promocije, i sl., ali koja će, dugoroćno i globalno gledajući, imati jako veliki uticaj na poslovne procese, i zasigurno dati pozitivne efekte. S tim u vezi, Općina Ilijaš će u narednom periodu nastaviti sa svim započetim aktivnostima, kao i sa daljim razvojem informacionog sistema, a u skladu sa svojim raspoloživim kapacitetima."

Općinski načelnik, Akif Fazlić je naglasio: „S ponosom možemo istaći da je danas Općina Ilijaš "bogatija" za nekoliko novih usluga e-Uprave, kao što su On-line uvjerenja i On-line pravna pomoć, za nekoliko novi mogućnosti u smislu razmjene dokumentacije elektronskim putem, kao što su određena preduzeća iz oblasti komunalne infrastrukture i sa Mjesnim uredom Srednje, za nekoliko novih mogućnosti za rad uposlenika, kao što su automatizovan proces digitalizacije/skeniranja dokumentacije, udaljeni pristup sistemu sa terena, te da je Općina Ilijaš proširila i ojačala već postojeće kapacitete, i svim navedenim ustvari napravila jedan mali iskorak ka procesu digitalne transformacije.

Općinski načelnik je iskoristio priliku da se ovim putem se zahvali svim učesnicima na uloženom trudu, kao i Vladi Švicarske, UNDP-u i Federalnom ministarstvu finansija na pokretanju i realizaciji ovakvih i sličnih aktivnosti i projekata u nadi da će ih biti i u budućnosti.

Image

Adresa

Ul. 126. Ilijaške brigade, br. 16
71 380 ILIJAŠ

ID BROJ: 4200621930005
Depozitni račun
RAIFFEISEN BANKA : 1610000091470429

 ISO 9001:2015

Kontakt informacije

Tel:  +387 33 58 06 20
Fax: +387 33 40 05 05
Mail: info@ilijas.ba